כל מי שלומד מדעי המחשב יודע שזו חוויה לא קלה שמלאה בהמון רגעי שיא ושפל, מתח ולחץ, אבל גם הרבה כיף, וחברים שיישארו לכל החיים. אנחנו ״יוצאים מהלופ״, סטודנטים בעצמנו למדעי המחשב, ואנחנו כאן כדי לדבר בכנות (מתובלת בהומור) על החוויה של להיות סטודנט למדמ״ח. מקווים שתהנו להאזין לנו, ויחד, נצא מהלופ. בן, אורן ורועי
Oren Nisim, Roi Safran, Ben Yemini
Sign up to track rankings and reviews from Spotify, Apple Podcasts and more.